DA-DA-DAAA!

Sitter och lyssnar på Sigge när han babblar i sin säng:
BA BA BAAAA, DA DA DAAAA, MA MA MAAA låter det. Han somnade kl 20 men har nu visst vaknat igen. Så länge han inte är missnöjd så får han ligga kvar, förhoppningsvis somnar han om igen.

Idag efter vi varit på kyrkis en sväng så blev vi hembjudna på middag hos min syster. Glad vart jag som då slapp laga och äta middag i min ensamhet.
Hemma hos syster var det dock livat, Love som är halvkrasslig och Lykke som är... jaa, en vanlig bebis. Som känt är så skriker ju bebisar en del vilket hon lyckades göra precis i samma stund som Love var ledsen, livat värre!
När alla lugnat ner sig lite så lekte barnen tills det var dags att gå hem. Fick försöka hålla Sigge vaken hela promenaden hem genom att leka titt-ut, annars hade han nog aldrig somnat ikväll!


Ikväll har vi bara slappat, jag har målat dörrfodret en andra gång och Sigge har fått sig ett bad. Nu ska jag nog strax hoppa i säng. Imorgon ska jag besöka mina morföräldrar och sedan ska jag och Sigge vara Love-vakt medans syster är på babysång, hoppas det går galant!








GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0