Jääsp

Sigge vaknade runt 03 inatt. Jag gick upp och stoppade in nappen och då stod han på alla fyra som han alltid gör då han vaknar till på natten och få han syn på mig så blir han helt hysterisk! Han grimaserar och vrålskriker som om någon har stuckit kniven i honom, då vill han verkligen upp och man orkar ju inte protestera så himla länge på natten så jag lade honom bredvid mig i sängen. Han hade då inga planer på att somna om utan han skulle ligga och nypa mig i näsan, dra mig i håret och klösas i ansiktet. Han vet ju inte om att hans naglat gör ganska ont när han ska känna igenom hela mitt ansikte... Tog jag bort hans hand så blev han sur. Tillslut gjorde jag välling och då somnade han strax om efter det och vaknade vid 08.30 efter några nappinstoppningar.


Nu ska jag baka tårtbotten och sen ta med mig killarna och gå en promenad bort till affären för att handla ingridienserna till den.  Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! :)



Ja nu är det inte långt kvar! Men 7 veckor till med den magen blir nog ingen lek.. Haha, nej men det ska nog gå bra!



Är det du som fyllt/fyller år? Grattis i så fall!



Ha det bra!

2009-01-11 @ 18:57:56
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Emma

GRATTIS KARIN!! :)

2009-01-12 @ 05:29:03
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis i efterskott!



Hoppas fick en fin fin födelsedag :-D

2009-01-12 @ 08:59:13
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0