Morgonlek

Imorse vaknade jag kl 07 av att Sigge pep till i sin säng, då stoppade jag in nappen och sedan somnade han om och vaknade kl 08, skönt att sova hela natten. Jag vaknade iof till nångång men somnade snabbt om igen. Slapp kliva ur sängen i alla fall.

Imorse fick Sigge välling i sängen ändå kl 08, annars brukar han ju få den vid 06 när han vaknar och sedan gröt runt 09-10 beroende på när han vaknar nästa gång men det var så mysigt i sängen så jag gjorde välling och lade sedan Sigge bredvid mig så låg vi där och myste ytterligare en stund, härligt. Han är så gosig på morgonen.

När lillen lessnat på att vara i sängen så gick vi upp och lekte litegranna, han gillar sin nya bil som jag köpte igår. Lite läskig är den dock om man håller den för nära... Strax efter 10 åt han gröt och somnade sedan om i sin säng. Nu medans han har sovit så har jag passat på att målat dörrfodret i badrummet så nu ÄNTLIGEN är badrummet färdigt! Som alla vet så har Christian lovat mig och Sigge att han ska sluta röka när badrummet vart färdigt så nu har jag precis skickat honom ett sms där det stod att han skulle fimpa ciggen. Gissa om han ringde tillbaka fort, haha!

Vi får se vad vi gör i eftermiddag, aksnek går vi på kyrkis eller åker och handlar. Jag gruvar mig alltid för att handla mat, det är så jobbigt, spec när man är själv! Dock är det väldigt skönt efteråt att ha massa mat i kylen igen...!



Lite morgonlek:




Morgonglad


Tittut!



Adjöken!





Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, det blir ingen Kyrkis för oss denna vecka.

Lillan är fortfarande dålig :-(

Vi är så less att hon aldig blir bra ngn.

Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra så mkt för att hon ska bli bättre.



Hoppas dock att hon mår bra nästa vecka så att hon också kan få gå och leka lite :-)



Ha det så bra :-)

2009-01-28 @ 14:59:32
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser att lilla sigge har likadan pyjamas som josef :)

2009-01-28 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0