Lösenord!

Jag har ju inte riktigt bestämt mig för om jag kommer att fortsätta blogga något framöver men hur som helst så vill jag ha ett lösenord på bloggen, dels för att veta vilka som läser och dels för att jag vill ha kvar bloggen men kanske inte att vem som helst kan läsa den i framtiden då Sigge blir större....

Så.. den som vill fortsätta läsa (om det blir några fler inlägg) får så snällt maila mig på [email protected]

Lösenordet kommer upp om en vecka cirka...


Idag har vi varit och badat på Kubenbadet. Gissa om Sigge tyckte det var roligt? Han blev helt till sig över allt vatten och alla barn. Han vill helst vara med de lite större barnen och dom tycker oftast att han är i vägen så det blir ett himla jagandes hela tiden. Han sov den största delen av tiden så jag kunde sola ostört och gosa på Emmas bebis som nu är 2 veckor gammal. En riktig sötnos är hon med en tjock brun kalufs och mörkblåa ögon (som förmodligen blir bruna sedan).

Nu ska jag käka min bitelina sallad. ADjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0