-10kg!

Jag kom nästan nyss hem från mitt möte. Idag var det vägdag för mig och jag kan glatt berätta att jag nu spräckt 10-kilos gränsen! Jag är SÅ glad! Jag trodde att jag skulle väga 5kg mer än vad jag gjorde men tji fick jag. Nu känner jag att kläderna börjar bli lite lösare och det är nog dags för mig att gå ner en stl, härligt!


Strax kommer C och lillen hem från mormor där sigge varit medans jag var på möte, så jag har haft hela eftermiddagen för mig själv. Lite tomt och tyst men skönt med lite ensamtid.

Nu ska jag fira med en chokladshake, gokväll!



Love och Sigge kör pulka


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

MEN vad duktig du är!!! Go go go! hur mkt ska du gå ner innan vi får se en bild på dig då? :) 10 kilo är mycket ju!! Du tog väl "före" bilder förresten? hur mkt vill du gå ner allt som allt?

2009-03-09 @ 23:30:20
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Carro

Stort Grattias! vad duktig du är!!!! hade kram!

2009-03-10 @ 09:11:08
URL: http://carroedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0