Dåligt!

 Jag har nyss pratat med Telenor ang en faktura som jag var lite fundersam på. Mitt abbonemang hos dem gick ut i maj i fjol och sen dess har jag bara betalat det jag ringer för. Nu i dec så bytte jag telefonoperatör och fick då en faktura på 600kr =3 månadsavifter. Jag ringde upp telenor och fick prata med en tjej som förklarade att det är 3 månaders
ppsägningstid och om man inte ringer dem och avslutar sitt abonemang så vet man inte om den här kostnaden. Det tycker jag verkligen var en smygräkning, fy fan vad dåligt! Jaha, inget att göra åt, det är bara att betala och se glad ut.

Imorse ringde jag även vårdcentralen och beklagade mig över receptet på Siggs medicin som ännu inte kommit in till apoteket. Igår var jag in där 3 ggr för att hämta ut medicinen som det inte fanns nåot recept på... Jag gjorde även några försök att ringa VC på plats i apoteket men där var det full kö på återuppringning så jag fick gå hem utan medicin. Så atoteket ska jaag strax ringa för att kolla så receptet kommit in så jag slipper gå dit i onödan.

Nu har vi nyss haft besök av A och S som kom med en jättefin present till Sigge. Han har tur han, måste bero på att han   sen han fick nyett tvar är så snäll.+. -Det var ett tag sen han fick nya kläder eftersom han har så mycket och även fått ärva en del av sin kusin.




Nu, dags för promenad till stan men först ringa apoteket. Hej!






om texten är konstig så beror det på att Sigge har kommit åt någon knapp

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Hur står det till med sjuklingarna?



Skulle vara skoj om vi kunde ses ngt snart, var ju ett tag sedan sist :-)



Ha det så bra :-D

2009-03-04 @ 19:26:32
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad skönt att ni mår bättre :-D



Imorgon eftermiddag åker Pålle till Sthlm, så han vill gärna umgås med Evelia innan.

Men om ni kan ses senare så går det bra för våran del?



Synd att Lilleman har problem med örat, för jag och Evelina tänkte åka och bada lördag.

Fast det lär väl vara jätte mkt folk då det är sportlov?



2009-03-05 @ 12:22:37
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Pålle åker vid två tiden, så efter det kan vi.



Ska vi ses hemma hos er eller hos oss?

2009-03-05 @ 19:17:09
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0