FREEEDAG!

Härliga fredag är ätligen här! Både jag och Christian är lediga i helgen och därför är den extra härlig. Nu hoppas jag att det blir fint väder så att man kan vara utamhus.

Jag som skröt över att Sigge har slutat vakna om nätterna får bittert ta tillbaka det, de senaste dagarna har han varit fruktansvärd!! Han ligger vaken och pratar HÖGT. Han är inte hungrig utan han är nöjd men sover bara inte. Väldigt störande då man ska upp och jobba. Inatt blev C less och gick upp med honom 05.15 och sedan tvärslocknade han vid sju och sover fortfarande och nu är klockan nio!

Igår sa mormor att när hon hade honom i onsdags så hade han sovit största delen av dagen, ja det förstår jag det när han är vaken och leker hela nätterna. Väldigt irriterande, hoppas det går över i helgen. Det var ju så skönt att få sova hela nätterna..... ;-)


Strax kommer mormor och hämtar honom igen och jag ska promenera in på jobbet, hoppas på mycket folk idag så det blir roligt!




Happy friday!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad synd att Christian ska jobba i morgon! Pålle och jag åker nog i väg och badar med Evelina ändå. Tänkte ändå svänga förbi mamma en stund efteråt. Men kankse att jag kan följa med er ngn dag till veckan också? Ska kolla om jag kan :-)



Ni får ha en mysig helg :-)

2009-03-20 @ 19:26:39
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0