iväg på jobb!

Dags att traska iväg på jobbet snart men först ska vi förbi syster och lämna Sigge där han ska vara tills mormor kommer och hämtar honom. Vanligtvis så är ju C ledig på helgerna  men igår ville hans jobbarkompis byta tid med honom så därför jobbar vi båda idag.

Inget annat står på schemat, jag läntar efter att få böraj träna igen men eftersom min huvudvärk fortfarande kommer och går så vågar jag inte. Nu tror jag dock att det är en visdomstand som håller på att växa fel därav min onda käke- som gör att jag sen får ont i tinningen och sedan huvudet. Det är hmla jobbigt att ha ständigt ont men som tur är så har jag fått en tid hos tandläkaren den 11 mars så dom kan kolla upp. Man kan ju inte ha ont i huvudet 3 veckor i sträck även om det inte är samma huvudvärk som när jag hade ont i bihålorna så måste jag få bot på detta.


lek hos evelina

, k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0