Shopping

Idag blev C tvungen att jobba så jag och sigge får hitta på något själv. Det var egentligen tänkt att vi skulle bada men vi skippar det, dels för att Siggeplutt känns så förkyld och dels för att C jobbar, han tänkte ju följa med och bada med fam Evelina. Vi får ta det framöver, snart är det ju sommar och då kan man bada när man vill.

Vi är fortfarande lägenhetslösa och jag börjar känna en anings panik.  Vi har några på G som
 jag ska ringa på idag. Hoppas allt stämmer med inflyttning bara.

Nu har jag precis städat här hemma, det såg ut som ett ltet bombnedslag då ingen av oss orkar städa då man jobbar så sent. Sedan ska vi ut till Birsta och shoppa lite med A och S, blir skittrevligt! Det var så längesen man såg lilla bebisen som nu är ganska så stor!
Jag skulle behöva hitta ett tyg som jag kan sy en topp att ha på mig på festen vi ska på om 2 helger, jag vet exakt hur den ska se ut, bara jag hittar ett tyg så..vi får väl se hur det blir med den saken. Vore kul med nåt som ingen annan har.



Snygg kille på väg ut


Dags att klä på oss, hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0