Trött kille

Sigge är nu inne på sin tredje timme att sova lunch! Han somnade alltså kl 10 och nu är klockan 12.27 och han verkar då inte ha några planer på att vakna än. Jag håller på att göra lax och couscous till lunch så snart får han minsann vakna. Vi ska ju sjunga om en timme oxå...
Jag tog mig oxå en lite nap alldeles nyss, man blir trött då man är förkyld och måste snyta sig hela tiden. Jag tycker att vi är förkylda här hemma för jämnan, det går bara runt runt, suck!

Efter sången så ska vi uträtta några ärenden på stan. Först ska vi förbi skatteverket eftersom det har stulat med min pension och sedan ska vi in till stan och kolla in jeansen som skulle komma idag på Vero, skitsnygga slitna ljusa jeans! Såna som jag längtat efter!! Kanske kollar vi efter tyg oxå om jag skulle orka sy något. Fredagen är ju snart här, det ska bli så himla kul att få åka iväg en sväng själva, jag och C. Iof så blir vi inte själva men det blir utan barn så det ska bli skönt att få koppla av och ROLIGT med fest, det var ju evigheter sen sist...Sedan ska vi hem på lördag igen eftersom jag ska jobba på söndag.

Nu måste jag nog kolla till trollungen så att han lever, man kan väl inte sova i 3 timmar...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0