38 dagar kvar...

Så var det dags för vattengymnastik igen. Förra måndagen fick jag hoppa över för att jag skulle jobba. Ska bli riktigt skönt, även om jag inte alls har lika ont när jag inte jobbar. Det är ju mest när jag stått/gått länge eller ligger ner som ryggen gör ont. Men det är kalas-skönt i det varma vattnet.

I eftermiddag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, christian jobbar. Här skulle behövas städas men tror vi gör det imorgon istället så vi kan sätta upp listerna i badrummet och fixa å dona här hemma. Vi gjorde iordning spjälsängen igår, lade ut madrassen, täcke och kudde så dom får luftas lite. Bädda gör vi lite närmare, annars blir det ju bara dammigt i sängen plus att alla sängkläder och kläder ska ju tvättas.

Ikväll är det föräldrautbildning del 2. Den här gången ska vi prata om avslappning m.m. Kul att christian kan följa med =)

Dags att packa väskan inför badet. Hej hopp!






Det här måste vara den godaste sommarglassen som finns.
annanas och citron, MMMMMMMMMMMMMMMMMMM va gott!
Calippo Refresh
En sån här blir det absolut idag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg =)
Ha en bra dag :)

2008-04-21 @ 10:13:08
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0