Hello

Nu sitter jag här och käkar godis och väntar på att klockan ska bli 10.30 så jag kan åka på vattengymnastiken nån gång. Jag funderar på om jag ska säga att jag kommer för sista gången idag. Nästa måndag är vi ju på sjukhuset... ja å sen vet man ju lixom inte hur det blir. I och för sig så kan jag ringa och avboka i såna fall.
jag vet en annan tjej på gympan som oxå har en bebis i säte, vi är beräknad exakt samma dag så jag ska höra hur det gått för henne.

Igår kväll höll lillen på att böka omkring riktigt ordentligt där inne. Jag kände något som borde vara rumpa/huvud på höger sida. Runt och hårt var det i alla fall. Men sedan är det nåt hårt och vasst som sticker ut på vänstra sidan lite då och då, det gör nästan lite ont. Annie sa att det kanske är snoppen men haa haa så kul ska vi inte ha. Det hoppas jag verkligen inte på den snart 50 cm långa kroppen ;-) det är nog en fot men det knepiga är ju att det bara är 1 vass grej som petar på mig.
Nu på morgonen känner jag samma klump under revbenen igen så huvudet är väl tillbaks. Det ska bli så spännade att se på ultraljudet på måndag. Allt hänger ju på det.

Nu ska jag strax iväg och bada sen har jag inget speciellt för mig. Tråkigt väder är det oxå och christian jobbar. Ikväll ska vi i alla fall på sista föräldraträffen och då ska vi göra ett besök på BVC. Där har jag redan varit med syrrans knodd så jag vet hur det ser ut men inte christian. Det blir roligt i alla fall.

borde åka nu så jag inte blir sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0