hundvakt och mvc-besök

Idag och imorgon ska vi vara hundvakt igen. Jag hoppas verkligen att det går bättre denna gång då han blivit lite äldre. Just nu sover han i alla fall, han vart nog trött efter promenaden på stan.
Chistian har nämligen varit på intervju igen så då passade jag och vovven på att gå runt och fönstershoppa på stan (affärerna hade inte öppnat än). Jag lämnade oxå tillbaks min fina klänning eftersom jag inte vet om jag kommer att kunna ha den i sommar, den var ju dyr oxå så därför fick den gå i retur =(

Nu sitter jag och väntar på att farmor ska ringa, jag ska nämligen skjutsa hem henne efter ett besök hos doktorn, vi tänkte i samma veva åka åka till indal för att köpa garn. Hon ville så gärna sticka något till lillen som han kan ha i höst. Synd bara att vi inte vet hur han ser ut, lättare att bestämma färger då. Men som någon sa, bäbisar passar i allt =)

Idag ska jag oxå göra ett besök på MVC, dags för mätning av magen och lyssna på hjärtljuden. Det är salltid lika roligt =) Jag hade ju ingen UVI men besvären håller i sig så jag tänkte fråga henne vad det kan tänkas vara dårå....

Tänk att vi blir föräldrar om en månad, jag tror inte man fattar förrän han har kommit. Våran barnmorska frågade när man tyckte att man var mamma och pappa, är vi det nu? Blir man det när han föds? Eller tar det ett tag?
Någon svarade att det är ju samma fråga som att fråga när man blir vuxen, ja men när blir man vuxen då?
När man får barn?


Jaa, vi får väl snart veta. Jag hoppas man är så pass vuxen att man känner sig som mamma när barnet föds =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0