kärleksmums!

Här hemma har vi nyss kommit hem från Birsta City där vi båda haft spenderar-byxorna på! Vi har handlat en del nytt till lilla killens garderob, han växer ju så det knakar (mest på bredden då) och alla hans kläder börjar bli för små. Jag ångrar att vi hadlade kläder i stl62 ist'ället för att hoppa över den storleken och hoppa direkt från stl 56 till 68, hellre för stort än för litet!
Det blev även lite kläder till stora killen och till mig... INGENTING! Visserligen ska jag en sväng på stan imorgon för att kolla klänning till dopet så förhoppningsvis hittar jag nåt till mig själv då. Men vem kan klandra mig, det är ju så mycket roligare att handla barnkläder.... !=)

I detta nu så har jag precis bakat en plåt med kärleksmums som blev totalt MISSLYCKADE, plåten visade sig vara skev så det mesta av smeten rann över på ena sidan så det blev en pulkbacke, ÅÅÅÅH vad besviken jag blev! Jaja, bara att baka en ny, denna gång med en lånad plåt av mammsen men det får bli imorgon, halva kakan går ju att använda i alla fall....


Har jag sagt att våran Sigge har blivit ett TV-freak? Små babysar ska ju inte se på TV så vi försöker att inte placera honom så han ser den, men det är ju halvt omöjligt! Hur man än vrider och vänder honom så lyckas han alltid på något sätt vända sig åt TV-hållet. Vi får hoppas att den blir mindre intressant med tiden, annars vet vi ju vem han brås på =D


Nu borde jag fixa till glasyren på mumsen innan jag förstört det med.



Det är roligt att sjunga och lyssna på musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0