Klädparty!

Som rubriken lyder så har jag och sigge varit på klädparty ikväll! Det fanns ju massor av fina grejor, tyvärr mest för stora barn,,,, Men en dress köpte vi i alla fall:



Sigge skötte sig exelplariskt hela kvällen, första gången han inte klagar och gnäller som han alltid brukar göra på kvällarna. Han börjar ju bli en stor kille nu...
Han fortsätter att sova hela natten igenom och jag blir så bortskämd med sovmorgon! Hoppas det håller i sig!! =P


Idag har vi även varit och hälsat på mina morföräldrar, där vi fikade och gick en liten promenad.Sigge åker numera i babybjörnen bärsele eftersom han ville ju se allt och ligger han i vagnen kanske han missar något. Han är verkligen en bestämt liten herre!

Nu ska jag ta och prova en tunica som jag köpte idag sen ska jag gå bort till bilen och hämta trisslotten jag köpte förut. Tänk om jag har vunnit tio miljoner och så ligger dom i bilen och skräpar!! Sedan så är jag ju så nyfiken oxå, kan inte vänta tills imorgon.


Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0