Gott Nytt År!

Ikväll blev planerna helt förändrade. Jag ska fira med mina gamla kompisar som kommer både från Trondheim och Sthlm, det ska bli skitroligt! Vi ska på nyårsfest och käka tre-rätters och dricka lite vin.
Christian han vill bara vara hemma han eftersom det vart lite väl mycket på juldagen för honom, så han är hemma och passar sigge. Jag skulle helst vilja att han följer med men han går inte att ändrå på och jag kan ju ine tvinga honom. Tråkigt att fira nyår på olika ställen men som sagt så är det ju liiite överskattat med alla planeringar så jag ser det bara som en fest med mina kompisar.

Nu ska vi äta frukost sen bege oss till stan och inhadla det sista!

GOTT NYTT ÅR!





Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket för så snälla ord :) Ja nu är det fan beachkropp som gäller! :D Det är svårt att komma igång, men när man sedan är en bit på vägen så inser man hur värt det är!



Gott nytt! :)

2009-01-01 @ 12:47:58
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket för så snälla ord :) Ja nu är det fan beachkropp som gäller! :D Det är svårt att komma igång, men när man sedan är en bit på vägen så inser man hur värt det är!



Gott nytt! :)

2009-01-01 @ 12:48:08
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, så det blev mkt alkohol?

Jag drack nga glas vin och lite likör.

Inge mycke alls, men jag kände verkligen av det!

Lättpåverkad nu för tiden :p haha



Vi måstge verkligen ta och träffas ngt snart.

Till veckan kanske? Kan du ngn dag då?

2009-01-02 @ 09:40:56
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0