GRATTIS MAMMA!

Som fyller 51 år idag, hipp hipp hurra!















Här hemma myser vi för fullt i morgonmörkret. Jag och Sigge har tänt ljus, han har precis ätit gröt och ligger nu och grejjar för fullt på golvet. Han har börjat ropa Ba-Ba A-Ba-Ba, hela tiden, han låter för kul! Ser han nåt han vill ha så kastar han sig efter det, om han skulle få lite mer kroppskontroll och balans så skulle han gärna krypa, man ser att han blir lite irriterad när han inte kommer frammåt...
Jag ska strax sätta igång och baka, har ju lovat att hjälpa till med födelsedagsbakandet. Igår gjorde jag falska potatisbakelser och strax ska jag göra chocolatchip cookies, mums!


Tänk att nästa helg är det lucia oxå, tiden går så himla fort! När man var lite kunde inte dec månad gå mer långsammare men nu när jag är ledig och vill passa på att njuta av tiden så mycket som möjligt så springer den bara iväg!

Det känns som om det är något varje dag nu:

9: mamma fyller år
10, kyrkis
11, föräldraträff och fikaträff med mammorna. Jobbmiddag/ på VÅNINGEN
12, kyrkis
13, Lucia och julbord på M/S Medvind
14, Avslutning i kyrkan med babysången, avslutning babysimmet, Sigge 7 månader!
15-21, dock lite lugnare men alla juleklappar ska handlas klart.
22, var det Robins födelsedag? Morfars födelsedag i alla fall!
23, dan före dopparedan, uppesittarkväll... hos syster?
24, JULAFTON!
25, annadan och förmodligen party
26-30 Mellandagar och dags att fynda
31 GOTT NYTT ÅR!


Nä nu måste jag äta lite frukost, christian slutar tidigt idag så då ska vi åka ut och fira sigges mormor.
Glad tisdag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilket fullspäckat schema du har denna månad, haha

Självklart blir det kyrkis i morgon, måste passa på nu innan de stänger under julen.

Går väl dit till halv två-två ngn.

Ska vi göra sällskap?

2008-12-09 @ 13:52:58
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: faster Nettan

Robin fyller år den 21 :) Hoppas allt är bra m er! Kramar

2008-12-09 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0