Skit oxå!

Jag råkade klicka in mig på stilmallar ocg trodde man kunde se förhandsgranskning innan man valde men icke. Så nu råkade jag förstöra min nuvarande....... Aja, får väl vara så ett tag tills Chrille har tid att hjälpa mig, så tokigt blev det ju iof inte men sommaarblommorna känns lite fel.


Nu är jag och Sigge ensamma hemma. Christian jobbar och har tagit bilen så vi är strandsatta här förtillfället. Men lugn, han jobbar bara till 15, vilket är nu, men han skulle hämta sina polers på Alnö för en bastukväll me bira. Själv tänkte ja nästan åka ut till mamma å pappa å bli bjuden på middag ;-)

Idag på stan så blidde det endel shopping. Robins födelsedagspresent är nu kirrad nu är det bara julklappen kvar och den fixar jag nog under helgen. Tänk vad skönt att allt är nu klart, nu kan man bara njuta medans alla andra springer omkring som galna höns i sista minuten, jag känner mig stolt!
Till Sigge shoppade jag nya mockasiner eftersom hans fossingar växer som ogräs, vet ni att jag fick på honom ett par i stl 20-21, galet!
Till mig själv så fick det bli ett Id-puder, dyrt med väl värt pengarna då detta puder är gryyymt, syns knappt att man sminkat sig =) Shoppade även en tröja men den var inge bra så den får gå tillbaks.


Nä nu håller sigge på att bita på lappen på min tröja som jag ska returnera så jag måste ta av honom den. baj baj 4
now
!




Nu: Dags för banan-time!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker att det blev skitbra med den nya stilen.

Sommarblommor vill man gärna titta på nu, gul bakgrund känns väldigt vilsamnt att titta på.Nä nu ska jag gå och titta på dansbandsgalan.HEJSVEJS MAMMA...

2008-12-20 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0