Härligt!

Jag har nyss kommit hem från jobbet och solen skiner för fullt =) Hade jag inte haft ont i ryggen så hade jag gått en lång promenad men tyvärr så gör det för ont. Istället kom jag på den brillianta idén att mysa ner mig i täcke, jacka och duntofflor och ta med min bärbara (nu funkar den igen) ut på balkongen för att njuta av solen. Det är ju knappt kallt och det som skulle vara gott är en kopp choklad. Fast då spiller jag väl ner datorn om jag känner mig själv rätt =P På detta vis så får jag i alla fall lite vitaminer och solstrålar på mig (eftersom alla påpekar att jag är blek). Min BM tyckte att jag skulle ansöka om HP då jag inte kan byta jobb men jag får se. Butiksjobb brukar inte beviljas så jag vet inte om det är värt ett försök....

Imorgon ska vi ha möte på jobbet med våra nya chefer för att få höra deras vision och lära känna dem lite bättre. Vi har fått en del nya rutiner och allt blir bara bättre och bättre. Så det ska bli spännande. 07.30 ska vi vara på plats och det bjuds på fukost.

Imorgon till och med fredag ska vi vara hundvakt igen. Men denna gång är det inte åt lilla valpen utan åt den äldre vovven för att mamma ska ner och hälsa på syster och pappa är ute på jobb. Hon är ju mer van och känner oss så det ska nog gå problemfritt.

Nä nu ska jag njuta av vädret en stund till sen är det dags att fundera på dagens middag. Tror det får bli kyckling, christians favvorätt.
tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0