18 veckor kvar...

Idag går jag in i vecka 22 och då återstår bara 18 veckor (som mest 20 v) tills vår lille kommer. Om han inte behagar komma lite tidigare då förstås och vill han det så är han bara välkommen =). Christian fick äntligen känna sin första spark förra veckan men han kan fortfarande inte tro att det är en spark och frågar om det verkligen inte bara är mina tarmar =D men han kände en ganska tydlig igår oxå så han förstår nog snart att det är ju hans son som gör kullerbyttor där inne. Nu är det faktiskt riktiga sparkar, ibland riktigt hårda oxå! Men han är snäll på nätterna och sover för då är det lugnt, än så länge i alla fall....=P

Igår var jag riktigt sugen på att köpa första plagget så jag yrade omkring över hela stan för att hitta något fint. Men jag får nog vänta, för allt som finns är höstfärger (gult, brunt, julrött m.m) och det vill vi ju inte ha på sommaren. Nej men om jag väntar en månad så har det nog bytts ut litegrann. Men tror dock att vi ska börja inhandla de större sakerna nu i slutet på månaden. Ska min rygg bli värre så kanske christian blir tvungen att handla allt själv och jag vill ju oxå vara med! Så vi kan planera tillsammans, det är ju såna saker som är mysigt. Jag längtar till maj!

nä nu måste jag sluta. tack för mig

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hej åh vad kul att du har börjat blogga!=) Hur är det med dig? KRAM

2008-01-17 @ 15:21:19
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se
Postat av: Jennie H

Håller med föregående inlägg.. ser framemot att följa din resa.. helt overkligt,men otroligt skoj! Synd bara med ryggen din =( Ha det gött! Kan vi inte ta och fika nån kväll du ja å jenny? Kram

2008-01-17 @ 15:46:44
Postat av: Jenny

Gud vad härligt!=) Ja det är bra här, jobbar du ihelgen? Håller med Jennie en fika vore ju jätte trevligt!=)Kramkram

2008-01-17 @ 17:37:57
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se
Postat av: karin

visst kan vi det. jag är ledig söndag om det vore något. ni måste prova det nya fket som har öppnat på trädgårdsgatan, jättebra. bestäm nån dag ni så kan jag säkert oftast efter kl 18 =)

2008-01-17 @ 18:10:18
Postat av: Emma Smedberg

Hej Karin! Hittade hit via Jennys blogg :) GRATTIS till graviditeten :) Hoppas allt kommer gå bra :)

2008-01-18 @ 16:34:38
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0