scones och vattengympa

Idag är det dags för den veckliga (säger man så?) vattengymnastiken. Varje måndag åker jag upp till sjukhuset och gör lite aerobics i 30-gradigt vatten. Inte behöver man åka utamlands för att få bada i varmt vatten, nej, det räcker mad att man blir gravid och får ont i ryggen så är det kirrat =P
Nu på morgonen blev jag sugen på nybakat bröd och eftersom jag inte har någon jäst så fick det bli scones. Mumma, det är ju såå gott. Jag har till och med cream cheese hemma.

Idag kommer syster katarina och Love hem på besök. Nu å förmiddagen skulle dom på kyrkis med Elicia (Carro är sjuk så min mamma farmor fick ta henne) och då passade kattis och Love på att följa med. Jag hade oxå velat åkt men tyvärr så måste jag på jympan. Men snart får jag en egen plutt som jag kan åka med =D

Vi införskaffade en bilbarnstol igår å barnenshus. Den heter brio nånting och var på extrapris. Det vart en sån med bas som man enkelt kan sätta i och ta ut bilen med ett knapptryck! Praktiskt. Tyvärr kan man bara ha den tills han blir ca 8 mån (beronde å hur lång han blir, max 13 kg) för huvudet får inte överstiga en viss gräns. Ska försöka hitta en bild som jag kan lägga upp. Sen har Chrstians syster sagt att vi får ärva deras stol efter Melker och om erbjudandet står kvar om ett år så tar vi givetvis den.

Men nu är det dags för scones. Ha en trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0