Ett stort leende...

blev jag bemött med inatt...


Liten gladskit kl 04.00...


Vår duktidiga kille sov nästan hela natten inatt. Han somnade 20.30 och sov ända till 03.40! Alltså 7 timmar!! Sedan åt han och somnade om igen och sov till 08 då christian gick upp och busade med honom. Att det kan vara så olika på nätter. Som sagt så blir han helt överlycklig när man lutar sig över sängen och hejjar på honom när han är nyvaken.

I alla fall, huset vi kollade på igår låg verkligen jättemysigt till. Alldeles vid sjön, fin altan och härlig tomt med grillplats och växthus. Tyvärr så hade besiktingsmannen hittat en början till röta i en vägg så tyvärr blidde det inte det huset heller. Men det var nog tur i oturen... för jag vet inte om jag vill bo där... hmm... i matfors....?.... Njaee.
Men på söndag tar vi nya tag och ska kolla på en våningslägenhet/radhus. Det skulle visst vara väldigt nyrenorerat så nu får vi hoppas att platsen är ok.


Nä, nu ska jag springa ner i tvättstugan. Idag tänkte vi åka på en solig plats och sola. Ikväll blir det grillning och förhoppningsvis så slipper C jobba. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0