Gatufestbesök

Idag har jag, christian, sigge, pålle, malin,evelina, och pelle besökt gatufesten. Jag käkade världens godaste langos och de andra åt i daltons-tältet. Efter maten vart vi sugen att åka karusell och vinna på lotteri så vi begav oss till nöjesfältet. När vi trängt oss förbi folkmassorna och äntligen kommit dit så började det förstås att ösregna. Ingen ville längre åka karususell men efter lite övertalning så följde äntligen malin med mig och åkte virvelvinden. Det var ett bra tag sen jag åkte karusell och jag kände mig som 10 år igen, härligt!

När vi dragit några nitlottor och vissa av oss vunnit några nallar så var vi så frusna och blöta så vi bestämde oss för att gå in och fika på IN-gallerian och vänta ut regnet. Väl hemma igen så var vi så trötta så hela familjen somnade utslagna i sängen. Ikväll ska vi bara vara hemma och myspysa och käka tacos....



Jag kom på att jag har knappt någon fin bild på mig och sigge tillsammans så jag försökte knäppa några nu... men det var ju verkligen lättare sagt än gjort med en bebis som har gelekropp och ett löst huvud:









Helt omöjligt alltså... Men några bilder på bara sigge lyckades i alla fall:






Nu ska jag ta och fixa med tacosgrejorna medans christian passar Siggeprutt.

Ha en trevig lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg er i tidningen idag! :) Fin bild!



Du får ta kort med självutlösaren så kanske det är enklare :)

2008-07-05 @ 23:23:19
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0