God Morgon

Jag och Sigge har nyss klivit upp, pappa sover, jag äter frukost och sigge leker i gymet. Han har varit jättejobbig inatt därför är jag väldigt trött idag. Igårkväll var han nämligen jättetrött och bara skrek och skrek (övertrött) och jag tänkte att han kan ju sova en stund i vår säng (19.00). När klockan var 20.00 så gick jag in och väckte honom (så att han kunde sova inatt) och då blev han ännu mer förbannad och det gick knappt att få kontakt med honom. Så det var bara att försöka söva honom igen, denna gång i vagnen.

Han blir nog väldigt trött av denna värmen och precis vad jag förstod så sov han 5 timmar (till kl 24) och sedan var han klarpigg. Då fick han mat sen fick han vara uppe med pappsen som såg på film.
Ungefär 1,5 timme sedare så vaknade jag av att han gallskrek så då kom C in med honom så han fick somna hos mig. Och så har det pågått vaken-skrik-mat-mera skrik osv... Nu orkar jag inte ligga och försöka sova och samtidigt lyssna på honom när han jollrar så jag gick upp och lekte lite med honom. Fåtr ta en liten lur sedan.

Idag funderar jag starkt på om christian ska få agera tutte och mata honom med flaskan. Jag kan pumpa ur och kanske åka utan barn till stranden! Det skulle vara skönt att få vara lite självisk! Samtidigt brände jag mig lite igår så jag borde kanske skippa solen idag...... Men nångång måste jag ju få användning för min elektriska bröstpump som jag har fått av C...

nä nu ropar sigge att han oxå vill ha frukost! hej då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0