Hej hej hallå bloggen!

Jag har inget annat att skylla på, jag har varit lat. Jag orkar inte blogga... det är ju sommar å så... 
 
Idag har vi varit ute i christians kompis stuga borta i Berg. Jättemysigt var det, vi grillade korv och badade... eller ja, dom badade. Jag som nyss genomgått en förlossning får inte bada på ytterliga 4 veckor pga av infektionsriksen. Tråkigt såhär mitt i sommarvärmen, jag älskar ju att bada! Men i helgen så ska vi till christians syster som bor vid en sjö så jag kanske tjuvstartar... funderade nästan på att ringa MVC.... eller om jag orkar hålla ut, om 4 veckor är det ju fortfarande badväder. Men jag svättas ju ihjäl...!


Just nu sitter jag på vår balkong och dricker iste. Sigge låter mig äntligen lämna bort honom på kvällen, alltså till christian. Han går till och med med på att ligga i gymet själv och leka en liten stund. Väldigt skönt för mig som då kan göra lite "vuxna" saker som att diska och greja på.

Nätterna har blivit lite småjobbiga igen. Ett tag så gick det superbra och han sov nästan hela natten, bara ett mål mat, men nu vaknar han kl 4 igen och vill leka. Han är så glad och lättroad på morgonen, idag pratade han till och med till fönstret (det var nog för att solen sken). Bara man tittar på honom så skiner han upp och ler ett bautaleende och då har man inte hjärta till att bli sur och kan man ju inget annat än att le tillbaka.

Nä nu ska jag se till badpojkarna där inne, alltid när man tar upp sigge ur badet så blir han sur och protesterar och jag hör hur han skriker nu. Det var den kvällsfröjden det, tack och hej!


Dagens bilder:










söta ceasar har fått en glassbåt



Sedan antar jag att ni vill se lite bilder på vår lilla tjockis som nu väger 5400g och är 58,5 cm lång! Här kommer de:







allt i svartvitt/sepia men det får duga. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0