hej hopp!

Här sitter jag med datorn och surfar runt på olika till salu-sidor. Killarna sover och jag tänkte om jag skulle börja med maten. Idag blir det köttfärslimpa och potatis med lingonsylt. Gott gott!
Christian har dammsugit och torkat idag och jag ska strax gå ner i tvättstugan och kolla om det är ledigt, imorgon kommer nämligen en mäklare som ska värdera vår lägenhet, så då måste det ju se tipp topp ut här hemma.

Annars så har det inte hänt något speciellt. Det rullar på fint och vi lever nu ett ganska inrutat liv som småbarnsföräldrar. Man börjar äntligen lära sig vad alla olika skrik betyder. Tänk att på onsdag har vi varit mamma och pappa i 10 veckor...! Fort går det så det är bäst att njuta av den tid då han är en liten plutt.

Nu orkar jag inte skriva nåt mer och kameran hittar jag inte (den liggor nog nerbäddad i sängen för jag brukar försöka få med sigge på film när han är så glad) och orkar inte leta heller. Nä jag går nog ner i tvättstugan nu. hej från mej


Igår på väg till gammelframor


Nyvaken...


Idag. Mys med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0