kladdkaka och bigboymål

Idag är det söndag. Bakfylledag för vissa och skräpmatsdag för andra. Idag har jag varit riktigt onyttig och värre ska det bli. Med tanke på mitt förra inlägg så är det nog dumt att vräka i sig alla dessa godsaker. Men å andra sidan så får man ju äta lite mer när man ammar så det är bäst att passa på, hehe.... Mitt mål var ju att inte göra det så att man går NER i vikt och inte står stilla. Jaja, på måndag ska jag börja vara nyttig... jag loovar! ;-)
Nu håller jag på att baka en kladdkaka som jag ska ta med mig till kristina. På vägen ska jag även inhandla varsitt skrovmål på bigboy, mumma. Vi ska se på film och snacka skit, hoppas Sigge vill vara snäll ikväll bara...

Inatt sov jag sketabra! Lillen somnade kl 22 och sov ända till 03-tiden. Då fick han mat och somnade hyffsat fort om igen och sov till 06.30! Då började han frusta och pusta så jag lade över honom i vår säng, gav honom mat och sedan somnade han om igen och sov ända  till 09.45!! Vilken guldnatt, jag har kännt mig jättepigg idag, nice! Nu hoppas jag att det ska bli lika bra i fortsättningen.



Mys i vagnen


Jag ska försöka filma Sigge på morgonen när han är som gladast. Han är ju inte alltid skrikig och gnällig som man kanske får intryck av om man läser denna blogg. Nej då, livet som småbarnsförälder är egentligen helt underbart! Att se sin alldeles egna lilla plutt växa och utvecklas är helt fashinerande. Man vänjer sig ganska fort att vara halvtrött hela dagarna... men vad gör det när det bara är för en tid?


Nu ska jag smaka kladdkakan som är färdig.
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0