övertrött

Usch och fy vad vi har kämpat ikväll för att få vår övertrötta son att somna! Han var trött redan runt 20.00 eftersom han har börjat somna runt den tiden, och ikväll tänkte vi besöka christians syster i deras stuga och sigge hann både somna och vakna för att ställa till med ett sjudundrandes liv! Så det blev bara en snabbvisit för oss, för inte var det värst trevligt med en unge som gormade och skrek....  
Och så har kvällen fortgått, grin och gnäll ända fram till nu, 23.30 då jag äntligen lyckades lura honom till att somna genom att ge honom bröstet (fastän han åt för en timme sedan). Han snuttar mest bara och när han somnade till så bytte jag ut bröstet mot nappen, så nu ligger han å sussar i vår säng. Tänkte lägga över honom sen när jag går och lägger mig så han inte vaknar så lätt.

Imorgon är det tänkt att vi ska ut till Alnö för att fika hos fredrik och maria och om det är fint väder så tänkte jag å c att vi kanske borde åka ut allihopa till spikarna för att fika istället. Vore ju mysigt...!

Nä nu ska jag ta å sova. Tänkte att jag skulle ändra om dygnet så jag somnade lite tidigare på kvällarna istället flr runt 01-tiden. Vore skönt att ta upp morgonpromenaderna igen!

Tack och hej för ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0