Prata med åsnor...

Ja, det var det en liten herre som gjorde länge imorse!

Vi var nämligen och köpte en mobil att ha ovanför sängen häromdagen och Sigge älskar den! Han kan ligga länge och prata med åsnorna och lyssna på musiken. Väldigt skönt för han somnar även efter ett tag då han lekt färdigt. Förut lade jag alltid ner honom i sin säng efter att han somnat på mitt bröst men nu har vi provat lägga ner honom så han får titta på mobilen och sedan somna och det går ju jättebra!

Idag har jag och sigge tillbringat den största delen av dagen i kovland. Vi har hälsat på mina morföräldrar i söråker och även hämtat fotona från fotograferingen i timrå. Jag ska se om jag kan få in dem i datorn sedan.
Lillen har även varit väldigt grinig idag då han har så ont i sin lilla mage. Jag har läst att det brukar bli bättre runt 3 månader så det hoppas jag verkligen, för hans egen del. Det ser ut att göra så ont när han vrider sig i sina magsmärtor. Det bästa är när han sover för då känner han inte av det....

PÅ tal om att sova... har jag berättat att Sigge har börjat sova längre sträckor på natten? Nu hinner det gå 5 timmar ibland innan han vill ha mat, förut vaknade han på minuten när det gått 3 timmar... Härligt, börjar vi ana lite rutiner? Hoppas hoppas!


Nä nu ska jag krypa ner ensam i sängen. C jobbar natten så jag får sova själv. Ånej nu har jag glömt att ge AD-droppar, dumma mig, fortfarande en sån ovan morsa...




Här kommer en lite film på sigge när han leker med mobilen:



 
lite suddigt då jag filmat med min mobil

Hej då och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0