Rullar runt, 11 veckor

Idag det skett en ny grej i Sigges utveckling, han har nämligen snurrat runt från magen till rygg! Han har blivit så stark den lilla gossen...

Ett litet klipp på den andra snurren men tyvärr så han inte pappa med i sigges fart =)






Eftersom jag inte bloggat på några dagar så bjuder jag lite fler bilder. Här från ett besök hos gammelmormor och gammelmorfar:

Eftersom vi glömt Sigges mössa så fick vi låna kusinen Loves solhatt... l


Nä mössan var på tok för stor... så det blidde en nödlösning...


VOILA...! Shortsen fick agera mössa. Man tager vad man haver.



Glad i babysittern


Lite eftermiddagsmys hos sigges mormor och morfar



Nu ska jag passa på att glo lite TV innan det blir sängdags. Imorgon ska jag och Sigge på sporthallsbadet med kusinen Elicia, kusinen i magen (som borde ha tittat ut i lördags), morbror Krister och hans fru Karolina. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0