Söndag

Igår var vi som sagt och grillade på Alnö, mycket trevligt med god mat, kvällen avslutades med att spela massa spel och när man väl börjar så går det ju inte att sluta så vi kom inte hem förrän halv tre inatt! Killarna festade och vi ammande mammor, vi drack cola vi och utklassade killarna totalt då vi hade hjärnorna med oss hela kvällen.
När vi kom hem så var man ju så övertrött så jag kunde inte sova.  jag låg vaken till halv fyra inatt och när jag äntligen somnat så ville sigge såklart ha mat. Jag tror jag sov nån timme i natt ,därför har jag varit helt deckad idag.


Idag har jag spenderat dagen med en arbetskompis, vi for en snabbis på ikea där vi strosade runt ett tag och handlade lite småprylar. När vi  sedan lessnat så köpte vi med oss mat och jordgubbar och for ut till båthamnen i fagervik där vi njöt i solen. Sigge njöt i sin vagn där han sov hela dagen, han vaknade förstås för att äta men somnade sedan om. Jag tror att han är väldigt  trött för att han har blivit förkyld igen, denna gång har han blivit hes...Skulle inte ammande barn vara immuna mot sjukdomar? Stackars liten, vi måste börja bylsa på honom mer kläder så att han inte blir kall. Han är därför extra tjurig nu när han är förkyld.

Nu har sigge somnat därför ska jag gå och lägga mig så jag hinner ta igen min förlorade sömn. Jag bjuder på en liten film med sigge i gymet.
 

godnett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0