hej hopp....

....nu var det längesen jag bloggade! Tyvärr har jag inte haft ork att blogga då jag varit rätt trött sista veckan men börjar äntligen bli pigg igen. Det har inte hänt något speciellt, sigge bara växer å växer, imorgon ska vi väga och mäta för att se om han blivit något större sen sist, vilket han borde vara. 

Idag har vi varit på ikea med anna, christian och ceasar och där inhandlades en sparkdräkt plus ett par badshorts till lilleplutt. Ja han ska ju naturligtvis inte till badhuset utan vi tänkte att det kunde vara skönt att ligga lite utan blöja när det är så varmt så kan han kissa som han vill utan att kissa överallt om man säger så.

image89
sparkdräkt från EXIT och badbrallor från Polarn O Pyret


Annars så mår lilla familjen bara bra förutom att Sigge har gått och blivit snorig. Som tur är så fick vi en näs-FRIDA i present så den har vi nu testat. ¨Det är som en slang man som man suger ut snoret med, den är väldigt bra men tyvärr lite läskig för den lilla bebisnäsan så sigge blir alldeles till sig och gör en väldigt förvånad min när vi testat den.

Nu ska jag och Sigge iväg och kolla på pappa Christian som spelar fotboll borta i midälva. Det är ju verkligen sommarvärme ute nu så man vill ju absolut inte sitta inne och trycka en sån här dag.

Hej svej från oss!


image90
myser på mammas bröst efter kvällsmålet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0