Tisdagsgrillning

Hej hopp!

Igår spenderade jag och sigge nästan hela dagen å stan med annie. Där inhandlades ett par leggings och en randig sailortopp till moi. Vädret vart ju varmt så vi bestämde oss för att luncha på BK där jag fick testa på att amma offentilgt för första gången (jag måste ju lära mig nångång). Vi åt den omtalade buffén och självklart vaknade sigge mitt i maten så jag hann aldrig äta färdigt och när sigge ätit klart så var buffén borta! Tråkigt tyckte jag som fick gå därifrån med tom mage, men det är väl bara att vänja sig...

På eftermiddagen så hade vi bokat in grillning med malin, pålle och evelina. Vi tog med oss korv och burgare och for upp till sidsjön för att grilla. jättemysigt var det, synd bara att den riktiga sommarvärmen inte riktigt har hunnit infinna sig. Pluttarna våra sov, det blir roligt sen när dom ser varandra. sigge är ju absolut för liten för att se sin blivande kompis men evelina, hon både ler och skrattar för fullt, blir nog en liten busfia.

nu ska jag lägga ner en sovandes sigge i babysittern för han ligger nu i min famn och den börjar få kramp, han är inte fjäderlätt längre. ikväll bär det av till bjärme för att gratta min farbrors fru och gott fika, mums mums.


Hihi... de är ju för söta


Grillmästarna


Utan både tallrik och bestick så gick det bra att äta ändå!



Dags att klä på sig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan tänka mig det, går nog inte ens att föreställa sig! :) Umgås du något med Helene nu för tiden? kram

2008-06-18 @ 22:57:16
URL: http://lillissessan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka sötnosar då :-)



Glad midsommar önskar vi er!

2008-06-20 @ 10:21:39
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0