Trött

Jag orkar inte blogga, jag är så jäkla supertrött om dagarna nu när våran grinpelle inte vill sova om nätterna. Eller jo sover gör han, själv i sin egen säng oxå men bara fram till 04 och sen VÄGRAR han soma om! Det betyder ju alltså att jag måste vara vaken med honom och när jag äntligen slumrar till så vrålar han minsann tills jag vaknar igen. Han är så jäkla supertjurig och kvällsgrinig så det är inte sant. Jag kan fortfarande inte lägga ifrån mig honom på kvällarna för då skriker han tills jag tar upp honom i famnen igen. Suck, det är så frustrerande att inte christian kan göra något heller... han jobbar ju den stackaren så han måste ju verkligen sova om nätterna.
När jag är som tröttast så tänker jag alltid att det är bara en kort period i mitt liv som det är såhär och då känns det bättre.

Nu har jag äntligen fått lillen att somna i vagnen så nu ska jag passa på att sova igen för jag är sååå trött efter promenaden ute i regnet imorse. Ja men nu förstår ni varför jag är så snål med inläggen... Fnderar på att lägga ner bloggningen nu... eller ja i alla fall i sommar. Hmm, jag får se......


godnatt!


Lilla plutten 7 dagar gammal, snäll som ett lamm...

Kommentarer
Postat av: nea

hej!

Ville bara säga att jag förstår precis hur du känner och har det!.. Vår Jamie var likadan..men blir bara bättre och bättre...och jag följer din blogg och skulle tycka det var tråkigt om du sluta blogga för alltid..vill ju se hur lillkillen utvecklas..han är för söt..=)

Ha en bra sommar iallfall!

Kram

2008-06-23 @ 13:56:09
URL: http://www.bebis.panatet.se
Postat av: systeryster

Men syster, inte ska du sluta blogga heller! Tänk vad roligt för Sigge att läsa allt som du skrivit om honom när han var liten.



Trött, ja, det är man när man är småbarnsförälder, men det går över eller så är det till och från. Jag tycker iaf att du/ni är jättedukiga! Jag tycker även att du är en smart tjej som passar på att sova när Sigge sover, en glad mamma har glada barn!



Puss puss!

2008-06-23 @ 14:44:31
URL: http://mrsmys.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken sööööötis!!

2008-06-26 @ 22:03:06
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0