16 dagar kvar....

Å tiden går så sjuuuuuukt sakta!!

Jag blir galen av att försöka hitta på något varje dag så jag slipper sitta hemma. Kunde jag, så hade jag varit ute och promenerat men det är så oskönt för magen att göra det. Vi har fortfarande ingen TV förutom i sovrummet så det är fortfarande här vi spenderar mestadels av tiden. Idag har jag förvisso varit och gympat på sjukan så utanför dörren har jag varit. Jag sa att jag kommer för sista gången idag för nu får mest ont av att göra alla övningar och sen mår jag så pass bra ändå så jag känner att jag klarar mig utan vattengympan.
Hon tjejen som oxå hade sin bebbe i säte skulle få snitt på torsdag, tänk att det kunde ha varit vi! Men jag är glad att det blir som vanligt ändå även fast det gör ont.... =)

Christian är hemma och är sjuk idag. Han har halsont, snuva.. ja de vanliga symtomen och jag har ett bautamunsår (igen) så här hemma råder puss och kramförbud för att inte smitta varandra. jag har absolut inte lust att vara sjuk när det blir dags för lillen att vilja komma och alla i min omgivning skyr mig som pesten för att de vill inte ha munsår. Men vem vill egentligen det?

Annars så fördriver jag dagarna med att vila (och äta, som man gör när man har tråkigt) och leta tecken på att något äntligen skulle vara på gång. Men jag har inga som helst symtom så jag får nog snällt vänta de 2-3 veckorna som återstår. Snälla bebis kom ut nu för vi är redo...!


Ikväll ska jag iväg med annie och grilla hos hennes syster i söråker. Stackars C ska bara vara emma och kurera för han ska jobba imorgon =(

hej då!

Kommentarer
Postat av: Annies syster

näe, förlåt karin att du inte fick komma :-( nu hann jag ju inte krama goa magen nå mer :-( Men jag kanske får snusa på bäbis i stället :-D

du är självklart välkommen hit när som helst! tyvärr var det lite fel just den dagen men hoppas du försår. :-p

2008-05-15 @ 21:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0