BVC-besök

Idag är vi trötta. Sigge höll oss vaken fram till 04.00 inatt. Vi tror nämligen att han är hård i magen eftersom han bara krystar och fiser hela tiden men det kommer aldrig nåt i blöjan. Inatt skrek han och ingenting var bra förutom att ligga på mitt bröst. När han äntligen somnat och jag skulle lägga honom i sängen så vaknade han förstås igen...  Vi gjorde allt, jag gungade honom i tvärläge på armen (har läst att det är bra för onda magar) och visst fjärtade han lite men började sedan skrika igen....
Inte förrän 4-snåret när jag lade honom på min arm i sängen tystnade han och somnade. Sedan sov han till sex då han fick mat, somnade om och vaknade inte förrän 09.30. Trött var ordet...

Idag ringde vår BVC-sköterska och skulle bekräfta tiden för onsdagens hembesök och hon frågade även om allt gick bra, så jag berättade om hans magont så nu ska vi upp på BVC för att bli visade babymassage för onda spädismagar. Vi ska även kolla vikten vilket ska bli väldigt intressant, jag tror han har gått upp massor då han är så duktig på att äta.

nä nu är jag för trött för att skriva, dags att klä på sig och åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0