ensam hemma

Ikväll är jag hemma ensam eftersom christian är på alnö och ska övernatta där. Han skulle hjälpa till med något (dom håller på att renovera) men jag antar att dom ska även spela tv-spel. Det här är nog sista natten jag går med på att sova själv, för tänk om det skulle hända något nu inatt? Det kan ju faktiskt hända när som helst nu. Inte för att jag tror det men det känns ändå tryggare att slippa vara själv.

Jag har absolut inga speciella känningar förutom att jag har väldigt ont under magen när jag står upp. Ibland hugger det till som knivar och förhoppningsvis är det för att han håller på att fixerar sig... Jag har ju ingen aning eftersom jag aldrig varit med om detta förut.
Bebisen håller på att bökar omkring för fullt där inne, stundvis så känns det som om jag ska  explodera! Jag hoppas att han inte snurrar runt igen, det är ju en hel vecka till BM ska kolla läget. Men om jag inte inbillar mig så tror jag att magen har sjunkit lite, det känns helt plötsligt mycket lättare att andas =)

Nu ska jag kolla barnmorskorna på TV:n, imorgon ska vi upp till härnösand en sväng.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0