förlossning på g?

Nu har jag nyss suttit och kluddat en lista på viktiga saker som jag inte vill glömma att ta med på BB. Det har nämligen skett tecken som slempropp och blödning (usäkta att jag skriver om sån äckligt här men ni vill ju veta) nu idag så det kanske inte är så långt kvar till slutet på min graviditet, äntligen!  Just nu mår jag illa och ha varit på toan några ggr så kanske.....! Kan det verkligen vara nåt på gång? Spännande!

Det här är som sagt vanliga tecken och behöver inte alls betyda att det ska ske något inom de närmsta 2 veckorna men man vet aldrig och jag vill gärna vara beredd, just därför har jag skrivit en lista på vad jag ej vill glömma (istället för att packa ner allt) ifall, ve och fasa, det skulle hända något inatt.
Jag hoppas verkligen inte att det händer än eftersom jag har lite grejor kvar att handla och vi har inte gjort färdigt skötrummet än (first thing to do) men imorgon natt får det gärna ske. Då hinner jag handla allt som saknas ;-)



Nu ska jag ta och göra en ungspannkaka för att se om det lyckas denna gång. Mina tjockpannkakaor har ju en tendens att bli platta men mormor tipsade om lite bakpulver så jag ska prova det denna gång och se om den blir sådär härligt fluffig som den ska bli.

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj! Får se om du kommer in o skriver nå mer här snart då ;)

2008-05-13 @ 19:14:20
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0