Fredagspys

Idag så ska jag på stan med mamma, syrran och Love. Love fyller ju snart 1 så vi tänkte titta lite på presenter. Även brorsan plus hans sambo fyller år i början på juni plus att min kusin tar studenten snart så det är en del som ska inhandlas.

Jag skulle behöva köpa både myggnät och regnskydd till vagnen oxå. Vi vill ju inte att den ska bli blöt. Ja det är en del kvar att köpa men vi har ju det mesta hemma nu så att man klarar sig de första dagarna i alla fall. Blir det panik så är det ju bara att köpa då. Det är ju inte så mycket som behövs.Kläder, blöjor och mat, då överlever han ju i aalla fall =)

Ikväll funderade vi nästan på om vi skulle gå på bio, jag å syrran. Det är ju premiär på en ny film med cameron diaz, verkar kul!

Dags att klä på sig, dom kommer nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0