hemma igen!

Äntligen är vi hemma igen, som jag längtat! Det är så tråkigt att stanna på sjukhus, speciellt när man måste vara ensam på nätterna. Jag fick inte heller ta upp Sigge ur solariebädden, endast för att ammas eller bytas på. Såå tråkigt när man vill mysa med sin nyfödde hela tiden. Nu är vi i alla fall hemma och får mysa hur mycket vi vill! Lillens värden låg på 206 när vi blev utskrivna och dom värdena ska han kunna bryta ner själv då de ska ligga på mellan 10-20. Så han är fortfarande rätt gul/brun.

Idag har vi varit och visat upp Sigge för min farmor och farfar, vi gjorde även en sväng förbi hos morbror krister så att Sigges kusin Elicia fick titta. Hon hade även ritat en täckning och köpt kläder till honom.


Nu är vi trötta och ska därför sova strax. Inatt blir det operation napp, då han är väldigt tuttig på nätterna och vill egentligen bara snutta. Han äter och äter  tills han kräks sen vill han äta ännu mer bara för att få snutta på mammas tuttar. Aj aj kan jag säga, det gör verkligen skitont och därför, nu när han kan amma, har vi lite smått börjat erbjuda nappen vilket sigge tyckte va helschysst. tack för det så att mina tittis får läka sina sår.....



Godnatt från mig och sigge, 7 dagar gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0