Sigge 2 dagar gammal

Ikväll blir lilla prinsen 2 dagar gammal. Jag är helt dagvild, känns som om tiden på förlossning/bb varade  i en vecka fast vi bara var där 14 timmar.... de mest händelsefulla 14 timmarna i mitt liv, då lilla Sigge kom till världen.

Jag är fortfarande väldigt trött och har ont i alla muskler jag har och bara längtar tills jag är mig själv igen och vi kan gå en sväng med vagnen. Tyvärr går all min ork till att äta, sova, försöka amma och ta mig från sovrummet-toan-köket....

Imorgon ska vi upp på BB för hälsokontroll av lillen, han ska få göra hörselkoll och jag tror han ska få en spruta oxå. En barnmorska ringde även idag för att kolla att allt var ok. Åker man från BB tidigt så måste man ha telefonkontakt med BB så att allt är som det ska....





Såhär ser man ut när man är nästan 48 timmar gammal....


image72

image73



En trött liten kille är det men det får man väl vara när man är lite tidig. Bara han passar sina måltider så...


Nu ska jag amma, sen snusa på bebis, hihi.....

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men huga va söt man kan vara! Ett stort grattis till er båda två! Skulle vara roligt att höra hur förlossningen gick....och se mer bilder förstås =)Förstår att du måste va jättetrött karin! Massor med kramar

2008-05-16 @ 20:19:51
Postat av: cecilia

Grattis kusin! han ser verkligen bedårande ut =)

2008-05-16 @ 23:05:34
Postat av: Malin

Vilken sötnos! :-)

2008-05-17 @ 08:00:25
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: janne å maria!!

jordens sötaste bebbe :D pappa upp i dagen men med mammas pussmun ;) hoppas vi får se honom snart tusen kramar och lyckönskningar

2008-05-17 @ 10:00:41
Postat av: Natalie

vilken sötis!!=)

2008-05-19 @ 11:33:07
URL: http://natalieengmans.blogg.se
Postat av: Sabina

Åh! vilken sötgöte! Jätte grattis och hoppas att du mår fint!

2008-05-19 @ 13:58:08
URL: http://sabinaandersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0