tacokväll

Ikväll ska vi käka tacos hos annie och andreas. ÅÅh jag är så hungrig, som jag längtar, ska bli så smarrigt! Nu har ju vädret spruckit upp och solen har kommit fram så igentligen borde vi ha grillat. Men det vart grillning flera dagar på raken förra veckan så man lessnade lite, eller vi trodde att vi lessnat. Nu blev både jag å C sugen på kött =)Om inte annat så kan man ju grilla imorgon, sommaren är lång. Vi hinner, nu ska det bli gott med tacos =)


Idag låg jag å grisade i sängen till klockan var 11.30 och såg på TV. Då bestämde jag mig för att ta mig i kragen och hoppa i duschen och klä på mig. Just när jag bäddat sängen så fick jag ett sms av Stina från Sthlm som var på genomresa i stan. Jättekul tyckte jag som så gärna ville se hennes 3-månaders bebis och hon ville se min. Tyvärr så ligger min som en klump på magen men den är fin att titta på i alla fall ;-) Snart så...


Det var tänkt att jag skulle köpa mig en amningsBH på stan men även denna gång kom jag hem utan.

Jag orkade bara inte ta på och av alla kläderna och köpa BH är ju en projekt i sig så jag få ta det till veckan.
Istället ringde Kristina och vi mötte upp på torget och köpte varsin mjukglass och gassade i solen.


Nu: dags för käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0