Uttråkad!

Fredag idag och söndag igår. Jag gillar inte långhelgerna, veckorna känns såå långa då. Men det är ju skönt för dem som jobbar som får vara ledig. Själv är jag ganska less på att gå omkring och inte ha något att göra! Det känns som om jag har hälsat på alla, städat (i den mån min rygg orkar), ätit årets första glass flera gånger, hälsat på på jobbet, u name it och jag har gjort det. Nu vill jag att bebisen ska komma så man får sin utmaning som förälder: skrik, vakennätter och amningsproblem, hit med allt, jag är uttråkad!


Idag blir det nog ett besök antingen på stan eller birsta.
Vi måste ju köpa oss en skötväska och jag behöver en skön amningsbh. Barnmorskan rådde oss om att man kunde stoppa en hand innanför bh:n när man provade för så mycket större skulle tuttarna bli. Tack och lov så är det inte för sån lång tid =)

Ikväll ska jag iväg med jobbet och äta ute och gå på bio. Jag får se hur pigg jag är på bio, det var ganska obekvämt sist för jag kan ju aldrig sitta still. Men det skulle ju vara mysigt, det blir nog inte bio på ett tag sen framöver så det är väl bästa att passa på...



Nu ska jag skura golvet för Christian har precis dammsugit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0