Värkar!

Som vi förutspådde så satte kalaset igång inatt. Jag fick väldigt ont i ryggen strax innan jag skulle gå och lägga mig och sedan vaknade jag inatt av onda värkar. Jag har knappt sovit något för jag har haft så ont och sen har dom hållt på att lägga  ny asfalt här utanför oss och inte nog med det så har hsb helt plötsligt satt på alla element igen?
Det har alltså varit en varm och jobbig natt men har ändå lyckats sova mellan värkarna nu på morgonen.

Jag ringde nyss förlossningen och berättade att det var nu 3-5 min mellan värkarna och att dom höll i sig nästan en minut. Hon frågade mig vad jag själv kände och jag sa att jag stannar nog hemma ett tag till, jag klarar mig hyffsat bra. Sen är man ju rädd att det är falskt alarm oxå...
Hon rådde mig att äta kolhydrater och vila för att sedan höra av mig igen innan vi åker in.


Spännande, nästa gång jag uppdaterar kanske jag är mamma! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

:D spännande!

2008-05-14 @ 12:04:57
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Malin o Pålle

Hoppas, hoppas att det snart är dags!
Vi håller tummarna och önskar er lycka till!!

2008-05-14 @ 12:43:54
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0