Första tanden!

Idag minsann har jag gjort en liten upptäckt i Sigges mun, nämligen första lilla risgrynet! Nu fick vi det förklarat för oss varför han sovit dåligt. Annars så tycker jag inte att han har gjort sån stor sak av det, ingen feber, inget gnäll bara tuggat på sin pekfinger lite väl mycket. Jag hade det på känn, vad spännde, kanske tand nr 2 kommer i samma veva??


Idag har vi varit på kyrkis som sagt. Det var ovanligt mycket folk där för att vara en onsdag. Men det var skoj, Sigge var till och med vaken =)  Efter kyrkis gick jag ner på stan och köpte en jacka till lillplutten, den var så fin att jag inte kunde låta bli... Egentligen skulle jag vilja ha nya skor men jag har inte hittat några än som jag vill ha.


Nu ska jag ta mig en titt i frysen för att fastställa dagens middag, C kommer snart hem och sedan ikväll ska jag bort till syrran å hålla sällis igen. Hon är bra bortskämd med det när hennes man jobbar men hon är ju gravid och har ont så det är ju lite synd om henne faktiskt.

Oj, vad Sigge fjärtar, jag måste byta blöja. Hej svej!







Glad kille på väg till kyrkis


Fin plutt



Snygg jacka till snygg kille









ps. har jag sagt att Sigge börjar kunna sitta i korta stunder?

Kommentarer
Postat av: nea

wohoo! första tanden..Grattis sigge..

Själv väntar vi på tänder här..vi får se!

Tack för peppningen!..ska fixa lösenord så du fortf kan läsa..=)

Tycker det är kul att höra att folk läser.

Kram på er!!

2008-10-15 @ 19:04:56
URL: http://www.bebis.panatat.se
Postat av: Ida/fixit

åh! han är typ den sötasisen jag sötaste bebisen jag sett, efter min egna såklart! :)

2008-10-16 @ 10:36:16
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0