Pengar på ingående!

Igår ringde jag försäkringskassan och bad dom skynda på mitt ärende och tro det eller ej men nu när jag tittade in på Mina Sidor så står det att pengarna sätts in imorgon! Äntligen!

Nu ligger fisen och sover. Jag har nyss ätit frukost. Jo det är sent men jag har bakat ciabattabröd nu på morgonen och de har ju en viss jästid och ungstid så nu lagomt till lunch vart de klara. Åt bara ett halvt bröd för jag vill kunna äta lunch innan vi drar på kyrkis. Annars blir lunchen inte förrän efter 16 och det blir ju för sent.

Imorgon så ska jag klippa mig. Jag har nämligen inte haft tid att klippa mig förrän nu. Blickade tillbaka i bloggen och såg att jag har inte klippt mig förrän i mars!! Shit, inte underligt att jag knappt kan kamma igenom håret. Nä det ska bli helt lovely med en ny frissa. Som tur är så kunde jag ta med mig min lilla prins. Ja hon är snäll Emma, min frisör. Han brukar ju vara snäll så det går nog galant, kl 12 brukar han ju ändå sova.

Imorgon hoppas jag att min bok har kommit. Jag har nämligen köpt en bok på nätet som heter "Att växa och upptäcka världen" . Den handlar om de 7 olika utvecklingsfaser som spädbarnet går igenom under sitt första levnadsår. En tjej på babysången tipsade mig om den och sa att den var kanonbra och att den verkligen stämde. Ska bli intressant, för vår kille har ju mycket fuffens för sig om nätterna så jag antar att han är i en fas just nu. Den kostade bara runt 40 spänn så det var en riktigt fynd!

Nu hör jag hur posten dimper ner. Måste kolla, sen borde jag göra mig klar för snart kommer Malin och Evelina.



Lite bilder på när Sigge leker:


Lite kräks på magen



Vadå hoppgunga? Det är ju kedjan som är intressant!










Sigge sitter ofta med armarna utåt, han kanske tror att han kan flyga? (eller så håller han balansen?)




Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Ida/fixit

Hej! Vilka fina bilder på Sigge! Tack för att du lämnade en kommentar så att jag kunde hitta din blogg. :) Läste den aktivt förut men efter en datakrash så kunde jag inte hitta den igen..

2008-10-08 @ 17:12:21
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0