snart så...

Jag och Sigge har nästan nyss vaknat. Han har börjat låta mig sova ända till nio på mornarna, vilken lyx! Han vaknade till förut då det var kolsvart ute men jag gav han en leksak så han lekte en stund med den men somnade sedan om igen...

Varje morgon då vi vaknar så inbillar jag mig att hans rödprickiga öga är svullet. Han har nämligen haft prickar runt det ena ögat en bra tid nu. Jag håller på att vänta ut det, trodde det skulle försvinna men det har det inte gjort. Han är även prickig runt munnen och det ser ut ungefär som samma typ av prickar (tänkte först att det var nappeksem). Jag ska testa med saltvatten till ögat och om det inte blir bättre så får jag ringa, eller maila, man kan ju göra det nu för tiden oxå. Det är ju faktiskt jättebra för det är bara 1h X 2 /vecka som hon har telefontid, lätt att missa med ett litet spädbarn.

Nåväl, nu ska jag göra oss klara för att strax åka iväg till frissan. Jag tror jag har bestämt mig hur det ska få bli. Stackars min frisör, hon får alltid boka in lite extra tid på mig för att jag är så himla velig, kan aldrig bestämma mig. Men det är ju när jag ska färga håret, idag blir det bara klippning, kanske jag ska klippa det lite kortare...? Hmmm, nu börjas det igen!


Nu ska jag ta reda på min lilla gymatlet som för tillfället ligger och leker i gymet med fötterna! Ja tänka sig, lillkillen har fått fötter nu oxå. Nu när han upptäkt dem så kan han inte låta bli dem!




Världens finaste Sigge!


Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0