ingen rubrik

Nu håller jag på att tvätta. Mamma och pappa har nyss varit här på en snabbfika då dom skulle hämta bilen och posta brev i sista minuten-lådan borta på kolvägen.

Sigge är sååå svår att söva på kvällarna. Han ska allid protestera och gnälla ett bra tag innan han somnar. Ikväll fick vi bära runt honom tills han somnade och då lade vi försiktigt ner honom i sin säng. Han är så trött men vill helt enkelt inte sova.

Imorgon ska jag städa i våra garderober, slänga skit och kanske åka med endel till fyndlagret. Jag var ner i vårat förråd förut för att titta till sittdelen, och där kommer man ju inte ens in! Det är överfullt med skräp så man kan inte ens ta ett enda steg innanför dörren!
När vi flyttade hit för ett år sedan så blev det så mycket som bara kastades in för att vi höll på att renovera och det ångrar man ju såklart nu.
Nä imorgon får bli en städardag.

På kvällskvisten ska jag baka en kladdkaka och ta med mig till min syster för att  kika till hur det går med flytten samt busa lite med Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0