helg igen

Nu sover lillskiten sen ca 1 timme tillbaks, han somnade redan hos mormor och morfar men som vi förutspådde så vaknade han så fort vi kom hem och lade honom i sängen. Det är hopplöst att våga tro att man kan smyga ner honom i sin säng utan att han vaknar. Ikväll låg han en stund innan han sa till och då när jag tittade till honom så hade han snurrat runt på något konstigt vis så han låg med fötterna på kudden och huvudet i fotändan, haha. Jag kunde inte låta bli att skratta och då skrattade Siggeplutt oxå och sen var leken igång.... Men hyffsat smidigt gick det ändå att få honom att somna om. Bytte blöja, pratade lite, ammade honom och sen sov han, INTE EN ENDA TÅR, helt otroligt!

Ikväll har vi som sagt varit hos mina föräldrar där vi blev bjuden på middag. Jag fixade efterrätten som resulterade i en otroligt smarrig kladdkaka! Mammas recept, men jag ändrade lite så den blev extra kladdig, MUMS!

NU ska jag faktiskt lägga mig i sängen. Mina ögon har svidit hela dagen för att jag är så trött. Imorgon blir en ny dag med nya dag!



Och självklart kommer lite bilder på vår gopropp:



Skoj i bilen



Ett nybadat happyface



Morgonmys



i pappas knä










Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0