Lösenord?

Idag for vi som bestämt till sigges gammelmormor och gammelmorfar och hälsade på. Där satt vi ute och fikade smarrig kladdkaka och drack kaffe, åh jag är så glad att hösten är här! Men innan det så gjorde vi ett stop i Timrå C för att käka sallad på pizzerian, tyvärr blev jag väldigt missnöjd då jag både upptäckte att grönsalladen såg gammal ut (ni vet hur sallad ser ut i kylskåpet efter några dagar) och hittade ett hårstå i maten! BLÄ! Jag hade redan ätit en del så jag orkade inte be om en ny utan åt surt upp brödet istället, usch vad äcklad jag blev. Hygien, hallå?

Hos mormor och morfar hade morfar full sjå med att mata getingar. Ja, ni förstår, han är en STOR djurvän min morfar, så ute bredvid huset stod ett bord med två plåtar som han hällt  sockerlösning på. Han är rolig min morfar som tänker på getingarna, själv skulle jag inte klaga om getingarna upphörde för gott. Jag är livrädd för getingar och christian är ännu räddare! Haha, han springer all världens väg när han ser en geting =D Och nu är jag livrädd att min Sigge ska bli stucken, fyyy hemska tanke!

Lite bilder från dagen som varit:


Vår fina kille!



gosigos


väldigt intressant med rönnbär
 (mormor har dragit sockarna över knävecken på pojkstackarn)






Getingbuffe....



Tittut!




Funderar om jag ska sätta lösenord på bloggen. Skulle vara intressant att veta vilka ni är som läser. Så många läsare man aldrig några komentarer, skumt......

Nu ska vi äta scones och se på Batman. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser ju. =)

2008-09-23 @ 22:56:28
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: Big sister och little Love

Nä, fy vad löjligt att skaffa lösen! Fortsätt att blogga som vanligt du!

Kramkram!

2008-09-24 @ 08:23:31
URL: http://mrsmys.blogg.se/
Postat av: nea

hej hej!!

jag läser också..VARJEDAG! Sigge är så himla söt..=)

Va skönt att ni fick rätt på bumbon,,...visst är den fantasiskt bra!

Ha det bra..kram från oss

2008-09-24 @ 08:39:03
URL: http://www.bebis.panatat.se
Postat av: Malin

Ja, vi borde pröva båda ställena :-)

Tyvärr så tror jag att Nacksta bara har på måndagar mellan kl. 9.30-12.30. Och måndagar har ni väl babysång?



Men kyrkis vid GA har tre dagar i veckan, tis, ons och fre.

Tisdagar kan inte vi, men ons eller fre skulle passa bra.

Eller vad säger du?



Förresten, jag läser din blogg varje dag. Men det förstod du kanske redan, haha

2008-09-24 @ 09:31:36
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Det tycker jag var en bra idé. Vi kan väl ta en promenad ner till kyrkis och kolla in läget :-)



Ska jag komma bort till dig vid 13.00 tiden?

Förresten, mitt mobil nummer är 073-629 38 36. Kan ju vara bra att ha :-)

2008-09-24 @ 10:16:18
Postat av: Karin och sigge

Ja gör det, det blir kul =) Ska se till att vara redo dårå.

2008-09-24 @ 10:34:09
URL: http://karinohlsson.blogg.se/
Postat av: Jennie H

Hej svejs! Jag läser varje dag och det är såå skoj å se hur lilla Sigge växer =) Otroligt vacker unge du har Karin! Sköt om er! Kram Jennie

2008-09-25 @ 15:41:10
Postat av: Faster Nettan

Hej! Jag läser eran blogg nästan varje dag för att få lite koll på Sigges utveckling, eftersom jag nästan aldrig träffar honom. Vi får försöka bättra oss från båda hållen om det går =0) Pussa eran sötnos från mig.

2008-09-25 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0